Up on the Hills....

4 augustus 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na weer een lekker ontbijtje op pad naar de stad. We kwamen nu helaas in een file voor de brug ( tol!) maar maakt niet uit...we hebben vakantie! Ons eerste doel vandaag was de Golden Gate Bridge! We zijn er eerst overheen gereden en aan de overkant hebben we de auto geparkeerd en zijn we eroverheen gaan lopen! De omgeving is wel erg mooi!! We zijn daarna doorgereden naar Sauselito, een mooi dorpje met prachtige Victoreaanse huizen tegen de heuvels, waar ik wel zou kunnen wonen! We hebben er lekker gegeten en zijn daarna weer terug gereden naar San Fransisco.

We zijn dwars  door de stad gereden waar we wegen met een daling/ stijging van 31 % tegen zijn gekomen, best spannend hoor om op zo'n weg te parkeren. Maar mijn stoere man deinst daar niet van terug en gaat elke uitdaging aan ( en hiermee moeten wij ook wel! ) Maar wat een prachtige uitzichten krijg je dan ook als beloning, echt geweldig!!! We hebben Lombard Street afgereden, een steile weg naar beneden met allemaal bochten en heel veel bloemen, een echte trekpleister. We zijn ook naar de Coittower geweest en daar heb je ook een mooi uitzicht over de stad.

Beppie kon dit keer Chinatown wel vinden en we hebben daar gegeten bij een Chinees die van bediening niet veel kaas had gegeten, we moesten best lang wachten. Misschien kwam dat omdat we in een soort privé kamertje zaten ,wat ook wel weer leuk was! Daarna weer teug naar het hotel voor ons allerlaatste nachtje in Amerika, snik.....