vakantie!!!

8 juli 2015 - Almere Thuis, Nederland

Joepie, ik heb vakantie !! Nu moet alleen Dre nog één dag werken en dan zijn we echt allemaal vrij! We zijn al een beetje bezig met inpakken, dankzij onze lieve familie die ons hun koffertjes lenen. Want ja....als je altijd kampeert heb je geen koffers nodig! Morgen gaan we Marley naar Wilco( die dan ook jarig is :) en Simone brengen en  dat vind ik altijd het stomste moment van de vakantie. Ondanks dat ik weet dat Marley het superfijn zal hebben bij Wilco en Simone en lekker met Bikkel gaat spelen en zijn mand gaat inpikken....ga ik hem toch missen :(

1. Wisilopi:
    8 juli 2015
    Geniet van de voorpret. En het klopt Marley gaat het fijn vinden bij ons. Gaat helemaal goedkomen. Jullie gaan met elkaar een enorme belevenis tegemoet. Wat een ervaring en wat een herinnering voor straks. Wij gaan jullie volgen. Liefs wisilopi
  2. Sjak:
    10 juli 2015
    Heee lieffies, het is nu vrijdag en ik hoop dat alle onderflipperts inmiddels in dIe prachtige! koffer zitten. Tandenborstels, paspoorten en creditcard erbij, meer heeft een mens niet nodig. USA...daar komen ze aan: ANDESARO vrom du nedderlents !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Sjak:
    10 juli 2015
    Wilco, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Desi...natuurlijk is het even lastig om Marley achter te laten, maar hij heeft het ongetwijfeld super-de-puper bij de familie Leukenhaus !!
  4. Gijsbert cq Kwiest:
    12 juli 2015
    Heel veel plezier en de poes zit weer binnen hoor... Gewoon met de brokjes rammelen en Snoes komt gewoon. Dat jullie dat nog niet door hebben :)
    Heb het goed daar fun in the Big Apple. Wij hebben al maanden heimwee naar die heerlijke stad. Lxxfs