City of Angels

18 juli 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het is echt verbazingwekkend hoe flexibel Sander en Roos zijn deze vakantie als het gaat om opstaan. Vanmorgen ging de wekker om 6.15 en een kwartier later was iedereen uit bed en liepen ze al te lachen om hun eigen domme grapjes ( nee hoor ze zijn echt heel grappig!!) Heerlijk, wou dat het altijd zo was!

Na weer een goed ontbijt bracht de shuttle ons naar Ronald Reagan Airport ( 10 minuten) , waar we weer aan een intensieve controle werden onderworpen. Gelukkig mochten we gaan, we hadden onze drugs goed verstopt ( geintje natuurlijk! ) Het leek allemaal snel te gaan, maar helaas moesten we in het vliegtuig bijna een uur wachten voordat we mochten vertrekken. Maar gelukkig vlogen we een half uur sneller waardoor we toch redelijk op tijd op het LAX AirPort in Los Angeles aankwamen. Onderweg heb ik echt heel lang alleen maar ruige bergen, velden gras en onherbergzaam gebied gezien, wat een land dat Amerika.

In LA gingen we eerst op zoek  naar een eettent, maar het enige wat we vonden was een Starbucks waar we een koffie en broodje konden halen. We stonden daar een beetje te hangen aan een sta tafel en ineens zegt Sander: daar staat Ice Cube, ik zweer het!!!  En inderdaad...ook Ice Cube ging een koffie halen bij de Starbucks! Voor wie het niet weet ( zoals ik!) dat is een superbekende rapper uit LA en Sander vind hem echt te gek...dus het was heel leuk om het daar zo tegen te komen. Stiekem wat foto's gemaakt , want zijn big brother vertelde dat hij geen tijd had voor foto's, maar het is toch gelukt wat plaatjes te maken!

We werden met een shuttle naar de car rental gebracht en daar hebben we een Dodge Charge gekregen waar we de komende weken mee rond gaan rijden, het is een mooie, ruime bak!  Terwijl we stonden te wachten bij Dollar was het echt keihard gaan regenen, daar hadden we niet op gerekend, maar ja gelukkig hoefden we niet meer te lopen. We zijn direct naar ons motel Hyde Park gereden, waar de omgeving niet veel goeds voorspelde, het werd steeds meer een soort achterbuurt achtig. Toch was het motel zelf prima, alles zat erop en eraan en we hoeven er alleen maar te slapen, het was vrij goedkoop en dat is ook wel eens lekker!

Het bleef regenen, de kids waren moe en Dre en ik zijn samen boodschappen  gaan halen bij een supermarkt. Wij waren ook moe en we hebben 's avonds bij een mall chinese  take out gehaald ( echt lekker) en hebben dit in het motel gegeten met een lekkere Budweiser erbij. En toen zijn we in slaap gestort. Vermoeiend  hoor....dat reizen ;) . Voor morgen hebben ze ook regen voorspeld, dus we moeten even goed bedenken wat we willen gaan doen, maar dat gaat vast wel lukken!!

1. Sjak:
    21 juli 2015
    Fijn dat je even hebt uitgelegd wie Ice Cube is :)
    En jaaaaa...reizen is superleuk, maar ook supervermoeiend...ik weet er alles van.
    Maar wat doen jullie leuke dingen, ik geniet er lekker van mee!!