Zon, zee en zomer!!

19 juli 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Toen ik vanmorgen de gordijnen open deed was het zonnig!!! Yeah, gelukkig! Alles ziet er toch net even wat gezelliger uit met het zonnetje erbij. Door het tijdverschil met weer 3 uur  vroeger waren we allemaal al weer vroeg wakker.We hebben lekker op onze kamer ontbeten met brood, ham, jam en pindakaas, jus -tje erbij, kopje koffie, helemaal goed. We wilden Skypen met mijn jarige  broertje , maar dat lukte niet. we hebben toen maar een spraakberichtje ingezongen!

Na het ontbijt zijn we in onze Dodge gestapt en zijn we naar Venice Beach gereden. Wat gaaf is dat!!! Zoveel te doen en zoveel gedoe, heerlijk!! We hebben eerst de pier afgelopen en daarna zijn Dre en de kids de Grote Oceaan ingedoken, in hun ondergoed, want we hadden geen zwemspullen mee! Gelukkig zijn Amerikanen goed in organiseren, want even verderop waren douches met zeep en alles!

We zijn doorgelopen naar het centrum van Venice Beach waar we een pizza slice hebben gehaald met geschaafd ijs en hebben heerlijk in de schaduw van een palmboom gegeten. Even verderop is musclebeach, waar ze sporten en showen, ook leuk om te zien!!  We hadden hier wel de hele dag kunnen rondhangen, maar ja, we wilden ook meer van LA zien, dus zijn we terug gelopen naar de auto en zijn doorgereden naar Beverly Hills!

Daar hebben we de Goldwater Canyon Drive gereden, via Bell Air en Beverly Hills, waar echt de grote vette paleizen staan. Je ziet niet veel door de grote hekken en hagen, mar de buurt is al mooi om door te rijden. Aansluitend zijn we Mulholland Drive opgereden, erg mooi door de heuvels van Los Angeles. Uiteindelijk kwamen we uit in Hollywood waar we natuurlijk over de walk of Fame hebben gelopen en een foto van het Hollywood Sign hebben gemaakt! Het was weer gaan regenen en we besloten terug te rijden naar het motel.

Roos wilde heel graag naar het Murderhouse, een huis waar gefilmd is voor een serie wat ze kijkt, American Horror Story. Ze was helemaal door het dolle heen toen we het gevonden hadden en heeft ook lekker veel foto's gemaakt! We hebben weer lekker Chinees gehaald, het was zo lekker gisteren en hebben weer gezellig gegeten en zijn daarna weer als een blok in slaap gevallen! Morgen door richting Grand Canyon!!