On the road to nowhere

28 juli 2015 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Weer heerlijk uitgeslapen vanmorgen en ontbeten met wafels in het hotel! Daarna lukte het eindelijk om te skypen met Guusje, die inmiddels aan het revalideren is in Maria Oord in Vinkeveen. Het was erg fijn om haar weer te zien en te horen, helaas kon ze ons niet zien ( ook niet zo erg,we zien er niet uit!). Het gaat goed, ze vindt alleen de nachten naar.

Na het gesprek hebben we snel de auto gepakt want het was inmiddels 11.00. We zijn eigenlijk in een keer doorgereden naar Pismo Beach, we hebben alleen even gestopt voor een snelle picknick langs de kant van de weg.

Toen we bij het hotel aankwamen was onze kamer nog niet klaar en zijn we maar even gaan chillen bij het zwembad. Het is hier echt een stuk kouder, het scheelt denk ik wel 20 graden met Death Valley, we moeten er echt aan wennen. Sander en Roos zijn gaan zwemmen en kwamen er pas uit toen we weg gingen om te eten. We zijn naar het centrum van Pismo gereden waar we heerlijk pizza en pasta hebben gegeten en daarna hebben we over de pier van Pismo gelopen. Niet te lang want het is echt koud hier!  Pismo is echt een leuk badplaatsje met restaurantjes en winkels. We hebben nog een koffie gehaald en zijn toen weer naar het hotel gegaan. De kids zijn weer gaan zwemmen tot 23.30 en toen lekker allemaal oogjes dicht en snaveltjes toe....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gijsbert cq Kwiest:
    31 juli 2015
    Lieve allemaal,
    Wat een jaloersmakende verhalen allemaal. Puffen in de hitte met prachtige gezichten is heel wat beter dan naar de regen te kijken uit je raam... Maar het is jullie gegund! Hier alles prima. Mama is net uurtje geleden teruggekomen van weekje vakantie. Ze heeft het heerlijk gehad en was helemaal enthousiast over haar hotel. Iedere avond super uitgebreid buffet, dus dat is mooi. We gaan zondag naar haar toe (moet morgen werken ivm weekenddienst) en laat dan de verhalen en foto's van jullie weer zien. Nou de laatste week breekt aan voor jullie, geniet er nog lekker van en benieuwd of jullie al die mooie ervaringen een beetje kunnen verwerken.
    Liefs uit de polder van de Termaatjes, waar het de komende week ook weer boven dertig graden gaat worden. Dat dan weer wel