Rustdag

29 juli 2015 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Het was vanmorgen 10.00 toen we zo'n beetje wakker werden! Even spieken uit het raam waar we helaas zagen dat het weer bewolkt was geworden, of misschien is het meer een soort zeemist. We hebben ons nog maar eens omgedraaid in bed en hebben ons toen opgemaakt voor een ontbijtje bij Denny's!

Hierna besloten we naar het strand te gaan van Pismo Beach, zon of niet, het strand is altijd goed! We hebben heerlijk in een duinpan gelegen, boekje erbij en het was best lekker. Het zeewater is hier echt ijskoud, dus zwemmen in zee is echt geen optie. Aan het eind van de dag, toen we weer richting hotel gingen werd het zelfs zonnig! Dus bij het hotel zijn we nog maar even op een bedje bij het zwembad gaan liggen en en gaan dompelen in de hottub !

's Avonds hebben we heerlijk Mexicaans gegeten in een dorpje verderop en daarna bij Pismo beach nog een koffie gehaald. De kids zijn nog even in de hottub gegaan . Het was zo toch een heerlijk relaxed dagje en morgen gaan we de highway 1 rijden, volgens zeggen de mooiste weg van Amerika! Nou dat zullen we dan zelf maar eens gaan beoordelen! Ik hoop dat het mooi weer is!