Viva Las Vegas

26 juli 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we voor het eerst echt uitgeslapen, heerlijk!! Toen ik wakker werd heb ik eerst mijn lieve moeder gebeld via Skype, die morgen op vakantie gaat, fijn om haar stem weer even te horen! We zijn daarna gaan ontbijten bij Denny's , om de hoek van ons hotel. Weer een echt Amerikaans ontbijt van pancakes met Syrup, muffin, Sander had ook bacon and eggs en natuurlijk veel refillls koffie!

Het was nu tijd om naar een Outlet Mall te gaan, waar we All Stars voor Dre en mij hebben gekocht, Adidas schoenen op bestelling voor Maaike en voor Sander een echt Aerican Football shirt. Roos heeft nog een karakter poppetje gekocht van een van haar favoriete series!

Terug in het hotel hebben we onze rugzak weer gepakt en zijn we naar het Circus Circus hotel gelopen, vlak bij het hotel. Wat een gekkigheid weer, een en al kermis toestanden, een jongleershow en weer heel veel gokkasten en tafels.

We hebben daarna gegeten bij Peppermill, ook weer een heel apart restaurant met art deco lampjes en serveersters in hele korte rokjes! Wel lekker gegeten en eigenlijk voor het eerst echt te grote porties gekregen, die we niet op konden, behalve Sander natuurlijk, die eet altijd alles op!

Hierna zijn we met de auto naar het MGM hotel gereden waar we onze auto hebben geparkeerd ( overal gratis in Las Vegas!) en zijn we the Strip af gaan lopen en de bekende hotels ingelopen zoals, New York, New York, Ceasars Palace, Bellagio ( waar we eerst de bekende fonteinshow hebben bekeken!) enz, enz. We waren kapot toen we weer bij de auto kwamen. Er komen zoveel dingen op je af in deze stad, glitter, lampen, heeeeeeeeeel veel mensen, geluid, verkeer. Ik zou echt knettergek worden in deze stad. En dat is ook wat ik steeds zie, mensen die letterlijk knettergek zijn en soms in onmenselijke situaties verkeren. Mijn hart draait soms om als ik dat zie. Dat is de andere kant van deze stad van glitter en glamour. We gaan snel slapen en morgen op pad naar Death Valley!!